Mogyoró tegnap édesdeden rákuporodott a lábambra, a meleg bundájával ráhemperedve a zoknimra. Ezekért a pillanatokért éri meg kutyát tartani, gondoltam. Olyan tökéletes - gazdi Interneten barangol, hű kutyája, pedig mit sem törődve a lábszag potenciális veszélyével odabújik.. Aztán a romantika egy pillanat alatt végetért: OFFLINE. Mi a ...?

Szétrágta a kábelt.

Megint.

Sebaj, T még 15 percig nyitva van, éhesen, fájós fejjel, nyűgösen kocsiba pattan, teper, odaér. Pult.

- jó napot, hol érdeklődjek, ha ilyen adapter szeretnék venni? (udvarias megszólítás, reménykedés - mostmár csak 2 perc és vihetem haza a trófeát, megint élvezve a digitális korszakot)

- Sajnos mi ilyet nem forgalmazunk. (Hát akkor meg ki a picsa hozta oda nekem és számláz havonta nyolcezer forintot a szánalmas szolgáltatásért?)

- De bizony igen. Önöktől kaptam a routerhez.

- Mi ilyet akkor sem forgalmazunk.

- Akkor hova kell fordulnom? Önöktől vettem.

... kb így folytatódott a beszélgetés, aztán lezártam:

- Tudja mit? MOst nem hiszem, hogy nagyon udvariasan folytatnám, úgyhogy inkább elmegyek, viszontlátásra!

- További szép estét Önnek! (neked meg a qva anyádat)

Rohan tovább a Media Markt-ba. Ott sincs megfelelő adapter. Irány a műhely, mobil internet stick elhoz, TV nem lesz a hétvégén.

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr722026058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása