Hát igen, elutazott M, úgyhogy ketten vagyunk Mogyoróval. Nem is tudom, hogy ilyen kis kutyának feltűnik-e egyáltalán a másik gazdi hiánya, de szerintem határozottan. Múlt héten néha be-be nézegetett a hálószobába, mintha keresne valakit. Aztán ma felvettem M pulcsiját (rohadék hideg), és azt is nagyon szagolgatta. Nekem viszont nagggyon is feltűnik M hiánya. Kis túlzással tényleg egy kicsit olyan, mint egyedülálló szülőnek lenni. Persze lehet olyanokat mondani, hogy 'de ez csak egy kutya', és igaz is, de azt hiszem túlságosan is lelkiismeretes gazdi vagyok. Szabályosan lelkiismeret-furdalásom van akkor, amikor nem vele foglalkozom. Ezzel valószínűleg vissza is él egy kicsit. Habár én mondom meg, hogy mikor eszik (akármilyen pitizős szemekkel is néz amikor én vacsorázok), mikor játszunk, de mindig feszegeti és próbálgatja a határokat. Szerintem fajtájához képest talán túlságosan is agresszív. Lehet, h jobban kellene benne tudatosítani a falkavezérségemet. Ma is, megint véresre harapta a kezemet. Néha rájön az ötperc (ezt már korábban is említettem) és akkor nem lehet vele bírni. Felborzolja a szőrét (majdnem azt írtam, h a tollát) vicsorít, és nem lehet leállítani, úgy szalad körbe-körbe. Az a legrosszabb, amikor a kertben kapja el. Miközben cipeltem vissza a grabancánál fogva, akkor fordult hátra és harapta meg a kezemet. ááárrrrgggghhh. nem voltam ideges. ááá neeem. 

Na de hogy vidámabb dolgokról is essen szó a posztban, meg kell említenem a sok-sok kedves látogatást, amiket barátaink tettek. Előre szóltam nekik, hogy segítségre lesz szükségem, hogy kellően lefárasszák a kutyát rengeteg játékkal. Ja és múlt héten sor került fürdetésre is, amiben nagyon nagy segítséget jelentett K ügynök és D ügynök. :) (ha majd hozzájárulnak nevük felfedéséhez, akkor majd lerántom a leplet kilétükről, egyenlőre elég legyen csak annyi, h nagggyon jó kutyafürdetők :p ), nekik - ha olvassák e sorokat - ezúton is nagyon köszönök mindent! Ja és igen, aki át tudna ugrani vmikor kutyázni, annak egy étkezés biztosított! :) 

Hú de jó volt, h legalább arra a pár napra kutyababa-illata volt Mogyorónak. Most már sajna megint kezd nagyon kutyaszagú lenni, és egyre kevesebb babaszőre is van. 

Itt van pár kép arról, h mekkorát nőtt már ezalatt a két hónap alatt. Hihetetlen, h én már el is felejtettem, h milyen pici volt. 

  

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr222099685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása