Gazdi M 2010.05.30. 23:54

Buli van! -Y-

Ma itt volt nálunk házaspár barátaink, akiknek gyerekei - egy fiú és egy lány - hozzánk jár edzésre. Még asszem nem főztem 6 emberre, úgyhogy már tegnap elkezdtem készülődni. Előkészítettem a húsokat - tudniilik sütögetni akartunk - felszeleteltem vagy 4 kiló zöldséget, vettünk kb 5 kiló húst, ebből egy csomót be is pácoltam. Szóval elvoltam, M pedig addig számítógépezett (mert muszáj volt), és így talán kevesebbet foglalkoztunk vele, mint amihez hozzászokott. De mindezt kárpótolta a mai délután! A két gyereknek meghagytam még az elején, hogy harcos feladatuk mára a kutya kifárasztása. Mit mondjak, lelkiismeretesen helyt álltak. Habár nekik már van 2 kutyájuk otthon, úgy dögönyözték Mogyorót, mintha soha nem lenne alkalmuk kutyákkal játszani. Mivel az időjárás nem tette lehetővé, hogy kint sütögessünk, ezért mindannyian bent voltunk (éljen a hordozható, elektromos grill!), és idebent csináltunk óriási füstöt. Így hát volt nagy eszem-iszom, kutyázás, és mindezt úgy, hogy összesen 3 db székünk van. Nade a jelenlevők mind jó emberek voltak (+ Mogyoró, aki rossz is és kutya is), úgyhogy jól elfértünk :). Kb 3 óra múlva a fiú kijelentette, hogy kész! feladat végrehajtva. Odanézek, a kutya teljesen elnyúlt a padlón, mint akit fejbevágtak. Szó mi szó, tényleg sikerült totálisan kifárasztani a dögöt. Ja egy kis intermezzo, amit még nem említettem: a kajálás során a kislány leejtett egy kisebb darab husit, amit persze rögtön megkaparintott a kutya. Megpróbáltam kivenni a szájából, de aztán mondogatták, hogy hát most már hadd egye meg, mégiscsak egy kutya. Ezután nem lehetett megközelíteni: bebújt a fotel alá és ahányszor meglátta a közelben valaki lábát, elkezdett morogni. 

Tehát nagy nap volt ez Mogyoró számára: nonstop játék, zsíros cupák. Azóta is ki van ütve. M kicsit aggodalmaskodik, hogy lehet, h a hús miatt dőlt ki, mert volt benne csont is. De szerintem - legalábbis ebben bízom, hogy - csak kifáradt a játéktól. (Mer azért fölkelt meg járt meg minden.) Mindenesetre ma este már nem kap kaját. (UPDATE: mégis kap egy keveset - rábeszéltük magunkat, mert nem akarjuk még rendszertelenül is etetni szegénykét.)

 

UPDATE by M: mégsem kapott enni, mert nagyon nem izgult rá a kajára - ezt reggel jól megmagyarázta a két hányás a konyhában. Azóta megint rosszalkodik, szóval minden rendben.

A bejegyzés trackback címe:

https://mogyoro.blog.hu/api/trackback/id/tr602043718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása